loading...
Music-Movie&Love...
golamrezafaraji بازدید : 6 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس یک مرورگر منبع باز سبک ، مرتب و سریع است ، در اولین مراسم اعلام رسمی در سال ۲۰۰۴ موزیلا فایرفاکس اولین مرورگری بود که برای به چالش کشیدن سلطه ی اینترنت اکسپلور مایکروسافت گام برداشت و از آن پس فایرفاکس همواره جزو ۳ مرورگر محبوب جهان بود و ویژگی های کلیدی آن مانند امنیت و سرعت بالا باعث محبوبیت بیشتر این مرورگر شد .

از ویژگی های کاربردی این مرورگر ساختار زبانه های آن ، به عقب و جلو بردن صفحات وب باز شده ، بوک مارک ، تازه سازی صفحه ی وب ، امکان جستجوی مستقیم از گوگل و یا سفارشی سازی موتور جستجو دلخواه و همچنین تاریخچه می باشد .

یکی از بهترین ویژگی های فایرفاکس سفارشی سازی آن است ، شما می توانید با راست کلیک و یا کشیدن و رها کردن آیتم های خود آن ها را سفارشی سازی کنید همچنین فایرفاکس به شما امکان نصب افزودنی های مختلف را می دهد .

 

mozilla firefox

golamrezafaraji بازدید : 5 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

امروز در دانلود کده یکی از معروفترین پلیر های دنیا را برای شما آماده کرده ایم که بسیاری آن را بهترین جایگرین برای KMplayer میدانند. بروز مشکلاتی در بعضی نسخه های KMplayer برنامه نویس های چینی را به این فکر انداخت تا پلیری بسیار سریع و بی نقص طراحی کنند که امروزه آن را با نام PotPlayer میشناسیم . این پلیر از نظر امکانات هیچ دست کمی از KMplayer ندارد و از بسیاری جهات نیز از آن بهتر است . به عنوان مثال میتوان به سرعت در اجرا اشاره کرد که PotPlayer یک سر و گردن از دیگر پلیر ها بالاتر است .

همچنین در این پخش کننده قدرتمند ، تمامی مشکلات پلیر های دیگر مانند پخش نکردن صدا یا تصویر و یا پخش نکردن بعضی فرمت های خاص برطرف شده است . به همین جهت PotPlayer را میتوان یک پلیر کامل و کارآمد دانست که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید .

 

دانلود PotPlayer 1.5.45955

golamrezafaraji بازدید : 8 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار format factory یا همان کارخانه ی فرمت یک نرم افزار مبدل چند منظوره است که قادر به تبدیل انواع فایل های ویدئویی ، صوتی و تصویری است ، این نرم افزار بسیار کامل قدرتمند و رایگان است .

در بعضی مواقع لازم است قبل از انتقال فایل ها بر روی یک دستگاه مانند آیفون ، اپل ، اندروید ، کنسول های ps3 ، xbox و psp و یا رایت آنها بر روی یک دیسک لازم است که آنها را به یک فرمت سازگار با دستگاه مورد نظر تبدیل کنیم ، فرمت فاکتوری یک نرم افزار جامع است که به شما اجازه ی تبدیل فرمت هر فایلی را می دهد این برنامه همچنین به شما اجازه ی تنظیم کیفیت خروجی را با گزینه های کم ، متوسط و بالا را می دهد .

مبدل ویدئویی فرمت فاکتوری

golamrezafaraji بازدید : 8 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیFarming Simulator یک بازی بسیار محبوب در دنیاست که هزاران نفر از علاقه مندان به بازی در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند شما نیز همین حالا کار کشاورزی خود را بر روی گوشی تلفن و یا تبلت خود آغاز کنید و محصولات خود را از آن برداشت کنید .

این بازی به شما تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی پیشرفته ای از جمله Deutz-Fahr ، Kuhn ، لامبورگینی ، آمازون و کرون را می دهد .

 

شبیه ساز کشاورزی برای اندروید

golamrezafaraji بازدید : 2 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

یک ابزار رایگان است که هرگونه اطلاعات در مورد cpu ، مادربرد ، گرافیک و حافظه سیستم شما را برایتان به نمایش می گذارد ، این برنامه بسیار سبک است و به راحتی نصب خواهد شد .

کاربرانی که به این برنامه دسترسی دارند می توانند بدون دردسر و تنها در عرض چند ثانیه اطلاعات کل سخت افزار خود را بیابند ، اطلاعاتی مانند تولید کنندگان ، سرعت و قدرت سیستم شما .

این برنامه از ۶ زبانه کلی تشکیل شده عبارتند از ؛ cpu ، Memory ، SPD ، حافظه های پنهان ، گرافیک و مادربرد .

 

golamrezafaraji بازدید : 3 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

یک ابزار رایگان مخصوص بازگرداندن فایل هایی است که بطور تصادفی از کامپیوتر شما حذف شده است ؛ شما با این نرم افزار می توانید فایل هایی را که از سطل زباله شما پاک شده و یا فایل هایی که از کارت حافظه های خارجی و دستگاه های مختلف پاک شده است را بازگردانید .

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است و استفاده از آن بسیار آسان می باشد و فقط کافی است که شما گزینه ی اسکن را فشار دهید تا فایل های شما بازگردانده شوند .

 

نرم افزار ریکاوری فایل

golamrezafaraji بازدید : 5 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

با سرعت بالا را داشته باشید ، این بازی دارای ۴۷ خودرو با عملکرد بالاست و خودروی تولیدکنندگان برتر مانند لامبورگینی ، بوگاتی ویرون ، فراری FXX و … در آن وجود دارد .

بازی در مکان های مختلفی از دنیا مانند فرانسه ، ایسلند ، صحرای نوادا و دیگر مکان های هیجان انگیز دنیا صورت می گیرد ، همچنین این بازی دارای تصاویری خیره کننده و جذاب ، آهنگ های متنوع و جذاب و کلید های میانبر پنهان است .

دانلود بازی Asphalt 8 airbrone برای اندروید

 

تصاویر محیط بازی

golamrezafaraji بازدید : 7 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از مردمی ترین نرم افزار های پیام رسانی است که به راحتی قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مدرن است و پروتکل ارتباطی خاص خود را دارد و کاربرانی که به این سرویس معرفی می شوند بلافاصله از رابط کاربری مناسب و طیف وسیعی از ویژگی های مفید آن استقبال می کنند ، داشبورد اصلی این نرم افزار بسیار شیک است و نیاز های کاربران سیستم عامل های مک و ویندوز را به کلی برطرف می کند .

در پنجره ی اصلی این نرم افزار می توانید لیست دوستان خود را ببینید و استفاده از آن بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی با هر کسی چت کنید و یا با استفاده از پروتکل voip با دوستان خود تماس بگیرید .

 

آخرین نسخه از نرم افزار line

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماکدام مطالب را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 2,671