loading...
Music-Movie&Love...
golamrezafaraji بازدید : 7 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager2 نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.20 build 1 Final Retail نام یکی از بی رقیب ترین نرم افزار مدیریت حرفه ای دانلود می باشد. این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از آ ن استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند. این نرم افزار بطور هوشمند و با توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکند و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها ی  همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV . با استفاده از تکنولوژی استفاده شده در این نرم افزار ، سرعت دانلود یک فایل تا 500 درصد افزایش پیدا کرده و فایل در کمترین زمان ممکن دانلود می شود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به قابلیت مشخص کردن تعداد تکه تکه کردن فایل ها تا 16 قسمت ، قابلیت Resume کردن فایل دانلودی و دانلود در زمان دیگر ، پشتیبانی از انواع مختلف فرمت فایل ها و اضافه کردن فرمت دلخواه به آن ، سازگاری با مروگر های مختلف از جمله Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 ، پشتیبانی از پروتکل ها HTTP, FTP, MMS و HTTPS ،قابلیت تعیین زمان شروع و پایان دانلود و بسیاری دیگر اشاره کرد.

golamrezafaraji بازدید : 7 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Striker Soccer 2 Striker Soccer 2 v1.0.0   بازی زیبای فوتبال استیکر

{ پیشنهاد ویژه }

Striker Soccer 2 یک بازی ورزشی ( فوتبالی ) بسیار هیجان انگیز با شخصیت هایی بنام ” استیکر ” می باشد . در این بازی زیبا ، شما باید با گزینش بازیکنان تیم خود ، ضمن هدایت و سرمربی گری و همچنین کنترل آنها ، آنها را پیروز از میدان خارج کنید . شاید در نگاه اول ، بازی برای کسانی که این بازی را نمیشناسند و یا تابحال آنرا بازی نکرده اند ، خیلی جذاب نیاید ؛ چراکه فانتزی بودن شخصیت های بازی ممکن است خیلی جالب نباشد . ولی برعکس تصور اینگونه افراد باید بگوییم که تمام هیجان بازی به شخصیت ها و شرایطی که بازی در آنها برگزار می شود ، می باشد . این بازی دارای ۱۶ لیگ و ۳۰۰ تیم می باشد که شما می توانید با آنها رقابت کرده و آنها را شکست دهید .

golamrezafaraji بازدید : 7 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Worms Worms 3 v1.80 + MOD   بازی زیبای کرمها

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ جدیدترین بازی از سری بازی های Worms }

{ جدیدترین ورژن + ورژن مود شده تنها در APKNEWS }

{ دیتای سالم و تست شده با لینک مستقیم }

Worms 3 از بازی های بسیار محبوب کامپیوتری بوده است که پس از انتشار بازی برای اندروید هم استقبال بسیار گسترده و پرشور ی از آن صورت گرفت . وارمز ، یا کرم ها ، داستان تعداد زیادی کرم است که برای نابود کردن دشمنان خود ، از هرگونه سلاحی استفاده می کنند تا بتواند دهکده و محل زندگی خود را بدون دشمن تصور کنند . این سری از بازی ، که Armageddon یا مبارزه ی پایانی نام دارد ، شما باید همه ی تلاش خود را بکار گیرید تا به نقشه های درست و حساب شده و همچنین فرماندهی درست به کرمها برای انجام دستور ها ، بتوانید همه ی دشمنان آن ها را نابود کنید . این بازی ، دارای گرافیک مناسبی می باشد و امکان اجرا بروی همه ی تبلت ها و گوشی های اندروید را دارا می باشد . در ورژن سوم بازی ، تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید قوی ترین تیمی که می توانید را بسازید و با تیم خود به دشمن حمله کنید و از منابع خود دفاع کنید .

golamrezafaraji بازدید : 8 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)
golamrezafaraji بازدید : 5 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)
golamrezafaraji بازدید : 5 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Angry Birds Rio5 Angry Birds Rio v2.1.1   پرندگان خشمگین ریو

{ ورژن دوم از بازی زیبای Angry Birds Rio }

{ با مراحلی بسیار زیباتر و هیجان انگیزتر }

{ پیشنهاد ویژه به کاربران APKNEWS }

{ ورژن ۲.۱.۱ را نخستین بار از ای پی کی نیوز دریافت کنید }

{ افزوده شدن ۲۰ مرحله ی جدید }

Angry Birds Rio یا پرندگام خشمگین ریو ، یک بازی بسیار زیبا و براستی شاهکاری از کمپانی رویوو می باشد . در این بازی ، شما باید با هدف گیری دقیق میمون ها و سایر حیوانات موجود در بازی ، آنها را بزنید و از بازی پاک کنید . البته نباید فراموش کنید که این کار را باید با تعداد مشخصی از پرنده های عصبانی انجام دهید و درصورت عدم موفقیت ، باید مرحله را دوباره طی کنید . گرافیک و داستان زیبای این بازی ، آنرا به بازی محبوب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر اندروید تبدیل کرده است . با ارائه ی ورژنی کاملا گوناگون و زیباتر با نام Angry Birds Rio v2.0.0 ، کمپانی روویو به همه ی خواسته های کاربران خود پاسخ داد و آنها را شادمان نمود !

golamrezafaraji بازدید : 1 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)
golamrezafaraji بازدید : 2 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Scan Scan   QR and Barcode Reader v2.2.1   اسکن بارکدها

این روزها ، بارکد ها یکی از اصلی ترین منابع اطلاع رسانی موجود بروی کالا های گوناگون هستند . البته فقط ویژه ی کالا ها نیستند . بلکه برای بسیاری از تبلیغات ، لینک ها ، سایت ها و ... نیز از آنها استفاده می شود . استفاده از یک بارکد اسکنر خوب ، مانند Scan – QR and Barcode Reader کمک بسیاری به شناسایی دقیق بارکدها می کند . بوسیله ی این اپلیکیشن ، می توانید لینک ، پیام ، مکان یا هر آنچه در یک بارکد وجود دارد را بخوانید و از آن استفاده کنید .

golamrezafaraji بازدید : 5 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Bad%20Traffic Bad Traffic v1.2.0   بازی زیبای ترافیک وحشتناک

{ افزوده شدن ۴۰ مرحله ی تازه در ورژن ۱.۲.۰ }

Bad Traffic یک بازی با داستانی تازه و غیرتکراری و بسیار زیبا می باشد که در آن دو فرشته وجود دارند . یک فرشته فرشته ی بدی ها و دیگری فرشته ی خوبی ها . در هر مرحله یکی از آنها حضور دارند و به شما می گویند که باید چه کاری انجام دهید . برای مثال ، در مراحلی که فرشته ی بد وجود دارد ، شما باید تلاش خود را بکنید تا بیشترین آمار تصادف و آمار انفجار را بدست آورید و در این صورت امتیاز خواهید گرفت . یا در مراحلی که فرشته ی خوب وجود دارد ، باید تلاش کنید تا از بوجود آمدن هرگونه تصادف ، ترافیک یا انفجار جلوگیری کنید که دراین صورت امتیاز دریافت خواهید کرد .

golamrezafaraji بازدید : 19 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Vidstitch Pro Vidstitch Pro   Video Collage v1.5   ساخت عکس و ویدئو های کالج

Vidstitch Pro - Video Collage نام برنامه ای می باشد که به شما در ساخت عکس ها و فیلم های ” کالج ” کمک می کند . کالج در اصتلاح به چند تصویر یا فیلم کنار هم گویند که با نظم خاصی کنارهم قرار داده شده باشند . بوسیله ی این اپ ، می توانید برای فیلم های خود نیز کالج بسازید . بدین ترتیب که ابتدا چند فیلم و قالب قرار گرفتن فیلم ها در کنارهم را انتخاب می کنید و سپس به ویرایش آنها میپردازید . ویدئو های بدست آمده از این برنامه ، به سادگی قابل اشتراک در اینستاگرام هستند .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماکدام مطالب را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 2,704