loading...
Music-Movie&Love...
golamrezafaraji بازدید : 2 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

نیرو های شرور ناحیه ی جنوبی کشور حمله کرده اند و می توانند تهدیدی برای کل جهان باشند و شما باید به عنوان یکی از بزرگترین رهبران نظامی جهان همه را نجات دهید .

شما در این بازی استراتژی مدرن باید انواع جنگ ها را تجربه کنید و از اعماق دریا ، بر روی زمین و یا هوا با دشمن مبارزه کنید ، این بازی جنگی دارای یک گرافیک درخشان و انیمیشن های بسیار زیباست .

شما در این بازی باید اقدام به جمع آوری منابع ، ساخت و ارتقاء سازه ها و همچنین تکمیل افتخارات خود بکنید .

این بازی قابل نصب برای سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر خواهد بود .

 

دانلود بازی استراتژیک World at Arms برای اندروید

 

golamrezafaraji بازدید : 0 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

TeamViewer یک راه حل آسان و سریع برای به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ بین کاربران متصل به اینترنت است و شما می توانید از راه دور با کنترل صفحه ی دسکتاپ همکار و یا دوست خود به او کمک کنید ، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر به این نرم افزار اعتماد کرده اند و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده اند .

با این نرم افزار هیچ گونه نگرانی از فایروال ها ، آدرس های ip و NAT ها نداشته باشید ، داشبورد اصلی تیم ویور فوق العاده کارآمد است و شما را قادر به مدیریت و کنترل کامل دسکتاپ می کند ، از سایر ویژگی های این نرم افزار یک ابزار جامع برای انتقال آسان فایل ها بین رایانه های شخصی از راه دور است .

 

دانلود تیم ویور 9

golamrezafaraji بازدید : 9 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

HomeGuard یک نرم افزار قدرتمند نظارت بر فعالیت های کامپیوتر است که می تواند به حفاظت از کودکان شما در تمام سنین کمک کند ، استفاده ی کودکان از یک کامپیوتر متصل به اینترنت می تواند ناراحت کننده باشد ؛ بخش های خاصی از اینترنت برای کودکان مناسب نیست ، HomeGuard می تواند به این نگرانی مادر و پدر ها پایان دهد .

شما با این نرم افزار می توانید تعداد زیادی از سایت ها و واژه ها را در لیست سیاه قرار دهید و متقابلا نیز شما می توانید سایت هایی را برای اجازه ی ورود به آن ها در لیست سفید قرار دهید ، وب سایت هایی که در لیست سیاه قرار دارند به طور خودکار مسدود خواهند شد و بارگیری نمی شوند .

پس از نصب برنامه شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به یک رمز عبور دارید و برنامه بدون سر و صدا فعالیت خواهد کرد و هیچ یک از کاربران متوجه آن نخواهند شد .

نرم افزار نمایش فعالیت های کامپیوتر

golamrezafaraji بازدید : 7 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

یک پخش کننده ی چند رسانه ای و سبک در عین حال قدرتمند و قابل اطمینان برای ویندوز است که با استفاده از حداقل منبع سیستم به هر کاربری توانایی پخش انواع فایل های صوتی را می دهد ، این پلیر صوتی بزرگ برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که اندکی پس از انتشار آن مخاطبان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد که مشتاقانه منتظر انتشار نسخه های جدید آن بودند .

این برنامه خدمات گسترده ای دارد مانند ؛ پشتیبانی از رادیوی اینترنتی ، بوک مارک ها ، مدیریت لیست پخش ، میانبر های صفحه کلید و ساعت هشدار .

 

نسخه ی جدید پلیر aimp 3

 

golamrezafaraji بازدید : 5 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی زیبای ۳D Boat Parking Simulator چهار قایق منحصر به فرد از جمله یک قایق براق و سریع ، یک قایق بادبانی و سنتی ، یک قایق موتوری لوکس و یک قایق با بدنه ی دو قلو وجود دارد و شما وظیفه ی پارک این قایق ها را دارید بطوری که نباید هیچ آسیبی به این قایق های گران قیمت برسد

 

بازی شبیه ساز قایق برای آیفون

 

golamrezafaraji بازدید : 7 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

شبیه ساز بوئینگ در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین بازی های شبیه ساز در این زمینه هستند که شما می توانید با تجربه ی پرواز واقعی بر فراز شهر نیویورک را داشته باشید .

در این بازی شما با یکی از معروف ترین فرودگاه های جهان و ۱۶ هواپیمای مختلف ، بیش از ۱۰۰ ماموریت را تجربه خواهید کرد ، این بازی شرایط مختلف آب و هوایی مانند آسمان صاف ، طوفانی و با رعد و برق را نیز شبیه سازی می کند .

در این بازی شما می توانید به دلخواه خود تبدیل به یک خلبان هواپیمای مسافربری ، یک خلبان ماهر نظامی و یا خلبان های کوچک ملخی شوید .

 

شبیه ساز پرواز با بوئینگ برای اندروید

golamrezafaraji بازدید : 2 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از کاربری ترین برنامه هایی که برای هر سیستمی لازم است نرم افزار بهینه ساز میباشد که به شما این امکان را میدهد تا با یک کلیک ویندوز خود را از اطلاعات بیهوده خالی کنید و بخش های آسیب دیده آن را تعمیر کنید . Wise Care برنامه ای چند منظوره جهت بهینه سازی سیستم شماست . 

این برنامه یک پکیج کامل برای انجام کارهای مختلف مانند clean up کردن فایل ها ، پاکسازی رجیستری ، خالی کردن هارد درایو ها از فایل های بیهوده ، بازگرداندن فایل های پاک شده و امکانات جانبی مانند مخفی کردن فایل ها و فولدر هاست .

همه ی این کارها را یک برنامه ۸ مگابایتی برای شما انجام میدهد ! که برای دانلود آن میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید .

بهینه سازی سیستم با نرم افزار کم حجم

golamrezafaraji بازدید : 5 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 تا به حال در مورد مشکلات که برای بیشتر فلش های USB به وجود آمده است شنیده اید؟ حتما شنیده اید که می گویند قبل از جدا کردن فلش USB از سیستم آن را از طریق نرم افزاری قطع کنید تا آسیب نبیند.

شاید اصلا شما هم یکی از افرادی باشید که فلش USB تان را به دلیل بیرون کشیدن ناگهانی آن از سیستم کامپیوتری خراب کرده اید و هزینه ای که برای حافظه خود داده اید را با دست خودتان از بین برده اید.

خوب امروز قرار است در دانلود کده برنامه ای را برای شما عزیزان معرفی کنیم که می تواند در کمترین زمان و تنها با یک کلیک ارتباط نرم افزاری USB شما را قطع کند. با این عمل دیگر ارتباطی نرم افزاری بین فلش و سیستم نبوده و برای جدا کردن فیزیکی کاملا آماده است و هیچ ضرر و مشکلی نیز برای حافظه قابل حمل شما به وجود نخواهد آمد.

ویژگی اصلی این نرم افزار حفاظت از قطعه Flash USB شما از آسیب و حفظ اطلاعات شما می باشد. دانلود این برنامه کم حجم را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

 

نرم افزار USB Safely Remove

golamrezafaraji بازدید : 4 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

در حال حاضر نرم افزار ها و برنامه های مختلفی در زمینه ارتباط و همینطور مسنجر ها برای انواع سیستم های کامپیوتری و همینطور دیوایس های مختلف آمده است که می تواند با انتقال زنده صوت و تصویر افراد آن ها را به یکدیگر متصل کند.

Raidcall نام نرم افزاری است که نزدیک به نیم میلیون نفر از آن استفاده می کنند و شما می توانید از طریق سیستم کامپیوتری خود و اینترنت با دیگران تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. شما می توانید مکالمات صوتی و یا تصویری خود ره به چند فرمت مختلف ضبط کرده و ذخیره نمایید. این نرم افزار می تواند یکی از رقبای قوی در کنار Skype باشد زیرا علاوه بر امکان تماس صوتی با دوستان خود می توانید به صورت شبکه اجتماعی نیز این نرم افزار استفاده کرده و با دیگران نیز سخن بگویید.

 

نرم افزار تماس صوتی و تصویری

golamrezafaraji بازدید : 10 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

مرورگر Spark که نسخه جدید آن به تازگی از کمپانی Baidu عرضه شده از جمله مرورگر های پرسرعت و با ظاهری مدرن است که پیش بینی میشود در آینده سهم قابل توجهی از تعداد یوزرهای اینترنت را به خود اختصاص دهد . 

نسخه جدید این مرورگر ابزار های جدید و جالبی را در بر دارد که باعث میشود شما وبگردی سرگرم کننده ای را تجربه کنید . از مهم ترین ویژگی های جدید این مرورگر میتوان به ابزار های جدید جهت دانلود آسان ویدئو ها و فایل های صوتی از اینترنت اشاره کرد (به عنوان مثال تبدیل Video به MP3 که به طور خودکار انجام میگیرد) .

این مرورگر بر روی موتور محبوب WebKit قرار دارد که باعث میشود شما بتوانید به طور همزمان تعداد زیادی تب باز کنید ، فایل های مختلف دانلود کنید و کار های دیگر خود را انجام دهید بدون آنکه با مشکل هنگ کردن سیستم یا مرورگر مواجه شوید !

 

دانلود مرورگر Spark Browser

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماکدام مطالب را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 2,695